fredag 7 december 2007

Cyberkocken - vinnare jag utan tävling...


Nu skulle det varit så här: jjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! men tyvärr är det så här: titta in hos lata mamman - vinnare blev jag men hur kul blev det?? Tyvärr så blev det ingen tävling. Jag hade i alla fall roligt med mitt pysslande i köket. Det är roligt att få spinna loss med ett antal givna ingredienser. Synd att fler inte insett det eller kanske det är så att jul-pysslet är viktigare nu. Tiden kanske saknas. Alla kanske inte har det så bra som jag som är Mamma-ledig. Nu får Cyberkocken vänta lite. Jag ska ta reda på hur det hela fungerar och så återkommer jag. Då hoppas jag att alla där ute verkligen är på hugget och lämnar recept!!



2 kommentarer:

Anne sa...

Äsch, vad tråkigt. :( Ditt bidrag var i alla fall helt super - och en välförtjänt vinnare!

annamaria sa...

Tack snälla det värmer gott!!