fredag 7 december 2007

Mikropotatis - är det bra?



Framtidens potatis eller vad? Är det någon som provat? Jag vet inte ens om jag har lust att prova. Eller vad tror ni? Är det en nödvändig produkt?


Allt enligt swegro.se:

Med Mikropotatis kan du ha maten på bordet på några minuter. Och njuta av den naturligt goda smaken av nykokt potatis.
Swegro Mikropotatis innehåller delikatesspotatis färdigpackad för tillagning i mikrovågsugn. Den speciella påsen bevarar potatisens smak och alla vitaminer och är försedd med en ventil som förhindrar övertryck. Enklare och godare kan det knappast bli.Med Mikropotatis får du
Enkel och kort tillagning.
Smaker som av nykokt potatis.
Höga näringsvärden.


3 kommentarer:

Sara sa...

Det är fortfarande på engelska hos mej också, men nu får jag mail när något lämnat en kommentar. Alltid nåt ! =)

lina sa...

Det är inte en nödvändig produkt enligt mig!!! Allt ska gå så himla snabbt hela tiden...Vi lägger ner vrålmycket pengar på lyxiga kök & lagar mat i snitt 11 minuter/dag eller nåt! Vart är världen på väg???

annamaria sa...

Jag håller med - det här är ingen produkt som kommer användas här.