tisdag 6 maj 2008

Starkt!


För alla som personligen känner mig vet att jag är våldsamt förtjust i ännu mer våldsamt stark Kyckling Grön Curry. Just det starka, det är min grej. Maken sitter och svettas på överläppen och öppnar fönstret och jag tycker det är underbart starkt och GOTT! En Chili con carne utan sting är väl ändå ingen chili. Jo jag vet att vi alla är olika vad gällande känslighet för styrka men det känns som butiken för mig finns här. Chilihouse!

Nu ska jag ta en sup ur tabasco-flaskan! Skojar bara....en stark björnkram får ni!
Sedan vill jag gärna att ni röstar på min fisksoppa förstås! Den är bara väldigt len och krämig!! Underbart god!

6 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har röstat på din fisksoppa nu! Den låter supergod.

annamaria sa...

Tack snälla!!! prova den - den är super! Len och fin.

Anonym sa...

Men har du redan fått frukt på din chili??

annamaria sa...

Nej då! Om det hade varit så väl!

Anonym sa...

Hej AnnaMaria!
Ville bara kolla in och se vem som hade länkat till min butik http://www.chilihouse.se. Vilken fin blogg du har! Äkta matglädje som man inte kan ta fel på!

Tänkte bara informera dig om att butiken öppnar fredagen den 16 maj om allt går som planerat nu.

Jag lenade efter en mailadress till dig men hittade ingen. Du kan väl skicka mig ett mail på kontakt@chilihouse.se är du snäll.

Mvh Dennis.

Anonym sa...

Nu har jag röstat på din fisksoppa. Det är den värd.